EGIPAT – HURGADA – STEIGENBERGER AQUA MAGIC 5*
Steigenberger Aqua Magic Hurgada – Lokacija: Hotel Steigenberger Aqua Magic nalazi se u novoj turističkoj zoni Hurgade – Memši, preko puta hotela Steigenbeger Al Dau Beach. Udaljen je pet kilometara od centra Hurgade i šest kilometara od aerodroma. Otvoren je početkom 2014. godine, kao najnoviji iz lanca hotela Steigenberger. Odlično uređen hotelski kompleks sa dosta zelenila i sadržaja, idealan je za porodice sa decom i sve one koji vole aqua parkove i sportove na vodi.
Sadržaj hotela: Hotel ima privatnu peščanu plažu udaljenu oko 400 m od zgrade hotela (sa druge strane promenade) sa besplatnim ležaljkama i suncobranima. Do plaže je obezbeđen i prevoz shuttle golf vozilima nekoliko puta u toku dana. Hotel ima odličnu animaciju i aqua park (lazy river, nekoliko tobogana za decu i za odrasle), nekoliko bazena za odrasle i decu (devet se greje u toku zimskog perioda), bazen na krovu za opuštanje za odrasle, Splash/Aqua park sa toboganima za odrasle i decu, bazen za decu koji se zagreva tokom zime, dečiji mini klub, golf teren (golf uz doplatu), ronilački centar, teretanu, Spa centar (uz doplatu), dečiji restoran, devet restorana i barova. Wi-Fi je besplatan i u sobama (svaki gost dobija pri dolasku svoju šifru za internet, na maksimalno tri uređaja, u zavisnosti od tipa sobe).
Sadržaj soba:
Hotel ima 723 smeštajne jedinice, među kojima su standard, superior, deluxe sobe, family suite, family junior suite sobe. Sve su moderno opremljene i sve imaju SAT LCD TV, klima uređaj, mini bar (voda, sok), sef, kupatilo sa fenom i tuš kabinom, telefon, ketler za kafu i čaj. Svaka jedinica ima posteljinu od mekanog egipatskog pamuka i francuski balkon (standardne sobe) ili terasu (svi ostali tipovi soba) sa pogledom na bujne vrtove ili bazene.
Usluga je Magic All Inclusive – samoposluživanje – izbor više jela, po hotelskim pravilima. Hotel u ponudi ima nekoliko restorana: Magic Flavors, Magic Seasons, Magic Blue Restaurant & Bar, Magic Palappa, Magic Sky Restaurant & Bar i Magic Souk. Gostima su na raspolaganju i barovi: Magic Splash Bar, Magic Lounge, Magic Breeze Bar, Magic Blue Bar i Magic Sky Bar. U konceptu su čaj, kafa, sladoled, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Ponuda se kreće od sezonske hrane na bazi švedskog stola u restoranu Magic Flavors, preko mini obroka na bazi švedskog stola za decu u restoranu Magic Kids i italijanskih specijaliteta u restoranu Magic Palappa, do uživanja u hrani pod vedrim nebom u restoranu na plaži Magic Blue. Uz doplatu su ceđeno voće, šiša, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, a la carte restorani (besplatni su jednom u toku boravka uz prethodnu rezervaciju).
GPS KOORDINATE: 27.162361901684438 33.82291750173647
Zbog učestalih akcijskih ponuda od strane hotelijera i stalnih promena cena u sistemu, molimo Vas da kontaktirate agenciju kako biste dobili tačnu informaciju o raspoloživosti i ceni
DIREKTAN ČARTER LET AIR SERBIA 10 I 11 NOĆENJA
DIREKTAN ČARTER LET AIR CAIRO 6 NOĆENJA
MAPA
VAŽNE NAPOMENE U VEZI SA PCR TESTOM I VAKCINACIJOM ZA ULAZAK U EGIPAT:
U nastavku se nalaze nova pravila vezana za ulazak u Egipat:
U slučaju da je putnik vakcinisan potrebno je:
•da putnik poseduje sertifikat o izvršenoj vakcinaciji protiv COVID-19 sa validnim QR kodom;
•da je od primljene druge doze vakcine (revakcinacije) prošlo najmanje 14 dana;
•vakcine koje Arapska Republika Egipat priznaje: Pfizer-BionTech / Sinopharm / Sputnik V / Moderna / Astra-Zeneca
Za putnike koji ne poseduju sertifikat o vakcinaciji potrebno je priložiti:
•negativan PCR test ne stariji od 72 sata od vremena uzorkovanja do predviđenog vremena leta izdat od strane državne referentne ustanove sa validnim QR kodom;
ILI
•negativan RAPID ANTIGEN TEST sa validnim QR kodom, ne stariji od 24 sata od uzorkovanja do predviđenog vremena ulaska u Egipat;
*VAŽNA NAPOMENA: PCR testiranje na aerodromu u Hurgadi po ceni od 30$ i dalje je moguće
**VAŽNA NAPOMENA: Deci do 11.99 godina starosti nije potreban PCR ili Antigen Rapid Test za ulazak u Egipat;
Napominjemo da ukoliko putnici ne mogu da stignu da urade PCR ili Antigen Rapid Test u nekoj od državnih laboratorija, iste mogu uraditi na aerodromu Nikola
Tesla, a sve informacije mogu dobiti na linku – https://beg.aero/lat/prakticni_vodic/testiraj_se_i_leti
Putnici koji dolaze na testiranje moraju sa sobom imati uredno plaćenu uplatnicu ili potvrdu banke o izvršenom plaćanju i validan ugovor o putovanju koji je izdat od strane agencije. Cena PCR testa iznosi 6000din. Plaćanje PCR putnici moraju izvršiti pre dolaska na testiranje, a uplatu mogu izvršiti prema uplatnici
Svi aranžmani uključuju polisu osiguranja od otkaza putovanja i samim tim se, u slučaju pozitivnog PCR testa, garantuje povraćaj uplaćenih sredstava.
CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:
Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
6 / 9 / 10 / 13 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
Povratnu avio kartu na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 €
Međunarodno zdravstveno osiguranje Dunav osiguranje (za državljane Republike Srbije do 70 godina starosti) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR KOJE POKRIVA I LEČENJE COVID-19 i polisu osiguranja od otkaza putovanja
CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:
PCR test u iznosu od 6000 RSD – Vlada Republike Egipat je donela odluku da je, počevši od 01.09.2020., za ulazak u Egipat potrebno priložiti negativan PCR test na COVID-19 ne stariji od 72 sata od vremena uzorkovanja do predviđenog vremena leta. Deca starosti do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test;
Deca do 2 godine plaćaju iznos od 50€ (nemaju sedište u avionu);
Egipatsku vizu i usluge viziranja (25EUR po pasošu na aerodromu u Hurgadi / 12$ u Ambasadi Arapske Republike Egipat u Beogradu) / Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu. Ukoliko se odluka promeni, putnici ce biti blagovremeno obavesteni;
Ostale individualne troškove
USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom,
garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.
NAČIN PLAĆANJA:
gotovinski – uplata NEPOVRATNOG avansa, u iznosu od 99 EUR u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska *ne odnosi se na putnike koji imaju potvrdu o zamenskom putovanju
kreditnim karticama ( Visa, Dina card, Master Card, Maestro)
uplatom preko računa
na rate bez kamate kreditnim karticama Banca Intesa
ČEKOVIMA GRAĐANA sa mogućnošću odloženog plaćanja na 6 mesecnih rata bez uvećanja cene aranžmana
Prilikom rezervacije se plaća avans od 50% od ukupne cene aranžmana gotovinski, a ostatak čekovima u jednakim mesečnim ratama svakog 10, 20 i 30-og u mesecu.
VAŽNE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da u roku od 48 sati od dana zaključenja ugovora o putovanju dostave fotokopije pasoša na e-mail adresu: kontakt@piano-travel.rs radi dostavljanja ličnih podataka osiguravajućoj kući i izrade polise putnog zdravstvenog osiguranja, osiguranja od COVID19 i osiguranja u slučaju otkaza putovanja. U slučaju naknadne promene pasoša, putnik je u obavezi da organizatoru putovanja bez odlaganja dostavi kopiju novog pasoša radi izmene ugovorene polise osiguranja. U slučaju da putnik propusti da obavesti organizatora putovanja o promeni pasoša, polisa osiguranja neće moći da se iskoristi u slučaju potrebe. Ukoliko putnik ne postupi u skladu sa napomenom, biće u obavezi da samostalno pribavi polisu putnog zdravstvenog osiguranja i osiguranja za slučaj otkaza bez prava na umanjenje ugovorene cene turističkog putovanja. (važi isključivo za državljane Republike Srbije, starosti do 70 godina)
VAŽNA NAPOMENA: PUTNICI KOJI PUTUJU SA PASOŠEM BiH, VIZU ZA EGIPAT MORAJU IMATI PRE POLASKA NA PUTOVANJE
Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 23kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti „lanč paketom“
Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vršiobilaske prema rasporedu
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnikaagencije za kvalitet i povoljnost cene
Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
Ponude fakultativnih izleta u Hurgadi možete pogledati na linku HURGADA IZLETI
Ovlašćeni subagent Piano travel, ul. Njegoševa br 7, tel 011/3640-770
www.piano-travel.rs, e-mail – kontakt@piano-travel.rs
KAKO DO NAS – NAJKRAĆI PUT