Lokacija – na obali,u glavnoj pešačkoj zoni ,od mora ga deli uski kolovoz
Opis: Luksuzno opremljen i prijatnog ambijenta, poseduje recepciju,bar i lift.
Smeštaj raspolaže prostranim dvokrevetnim i trokrevetnim studijima opremljenih kuhinjom sa frižiderom i posuđem za predviđen broj osoba, kupatilom,TV, klima uređajem, terasaom, Wi-Fi.Promena posteljine I peškira na 5 dana.
Usluga: najam
Parking: nema sopstveni parking,moguće parkiranje u blizini objekta
Kućni ljubimci: ne
CENOVNIK

Napomena za prevoz:
– dete do 10 god placa 50% cene autobuskog prevoza
– doplata za dodatno sedište je 40 €
– doplata za birano sedište je 20 €
DOPLATE ZA POLASKE IZ DRUGIH MESTA U EUR PO OSOBI:
Subotica,Bačka Topola,Kula,Vrbas,Odžaci,Zrenjanin,S.Mitrovica,Ruma – 15Eur po osobi(povratna karta). Minimalan broj putnika za realizaciju transfer polazaka je 4 putnika.
Troškovi promene već potvrđenih rezervacija su 10 € po rezervaciji. Promena datuma putovanja, kao i promena vile, racuna se kao otkaz putovanja.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
POPUSTI ZA DECU
NAPOMENA: Početak korišćenja smeštajnih jedinica od 14:00 sati (lokalno vreme) na dan dolaska a napuštanje poslednjeg dana boravka do 09:00 sati.
Higijenu u apartmanima – studijima gosti sami održavaju.
Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije (pozivom ili porukom,u slučaju korišćenja aplikacija proveriti da li su isporučene). Svaku pričinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta, koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra.
Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati pare putnicima.
Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera.
Organizator obezbeđuje prisustvo predstavnika, koji je na usluzi gostima u okviru realizacije programa.Komunikacija sa gostima se obavlja preko info tabli, istaknutim na ulazima u smeštajne objekte, na kojima je objavljeno i vreme redovnog dežurstva predstavnika u tom objektu.Za hitne slučajeve predstavnik je dostupan za asistenciju 24 sata.