EGIPAT 2023 – HURGADA – HOTEL HILTON PLAZA 5* – U PRODAJI!
Lokacija:
Hotel se nalazi na samoj obali mora, na El Kornish putu u severnom i mirnom deluHurgade, udaljen jeoko 4 km od centra Sakale i nove marine, oko 10 km (oko 15 minuta vožnje) od aerodroma u Hurgadi. Na par koraka od hotela nalazi se manji tržni centar „City Center“.
Plaža:
Sopstvena, prostrana peščana, sa postepenim ulaskom u more. Ležaljke i suncobrani su besplatni za goste hotela. Peškiri za bazen i plažu su besplatni uz korišćenje hotelske kartice (towel card).
Hotelski sadržaj:
Recepcija, lift, lobi, bankomat, menjačnica, glavni restoran „Rostrata“, azijski a la carte restoran, restoran koji služi morske plodove „Lophelia“, bar „Anakonda“, bar na bazenu „Bluefin“, lobi bar „Coquina“, bar na bazenu „Delphine“, bar „Moray“, café Poseidon, bar na plaži „Sands“, 2 spoljašnja bazena od kojih je jedan dečiji sa 4 mala tobogana za decu manjeg uzrasta, mini klub za decu (4-12 god.), besplatan wi-fi dostupan u lobiju, teretana, prodavnice, animacioni program. Uz doplatu usluge pranja i peglanja veša, shisha, Spa tretmani, room service, sportovinavodi, salon lepote, usluge čuvanja dece, masaže.
Sobe:
Hotel se sastoji iz glavne zgrade i raspolaže sa 495 smeštajnih jedinica.
Standardne sobe sa i bez balkona/terase oko 33 m2, za maksimum 2 odrasle + 2 dece ili 3 odrasle, sadrže king size ili 2 odvojena ležaja i 1 pomoćni ležaj sofa na razvlačenje ili rasklopivi ležaj,
Deluxe sobe sa i bez balkona/terase oko 33 m2, za maksimum 2 odrasle + 2 dece ili 3 odrasle, sadrže king size ili 2 odvojena ležaja i 1 pomoćni ležaj sofa na razvlačenje ili rasklopivi ležaj,
Sve sobe imaju kupatilo sa kadom ili tuš kabinom, fen za sušenje kose, SAT/TV, klima uređaj, sef, telefon, mini bar (voda besplatna), ketler za kafu i čaj, u zavisnosti od raspoloživosti king size ili dva odvojena ležaja, pomoćni ležaj je sofa na razvlačenje ili rasklopovi ležaj (nije standardni ležaj).
Usluga:
All Inclusive – sve uključeno prema hotelskim pravilima (doručak, ručak, večera – švedski sto, užine, pića bezalkoholna i alkoholna domaće proizvodnje). Obroci se služe po principu švedskog stola, samoposluživanje. Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…).
Napomena:
Jedan od prvih i poznatijih hotela u Hurgadi renoviran je 2019 godine, sada potpuno novog i modernog izgleda sa fascinantnim pogledom na more i baštu preporučujemo svim tipovima gostiju. Pomoćn iležaj je sofa narazvlačenje ili rasklopivi ležaj (nije standardni ležaj), nije pogodan za smeštaj dva starija deteta.
Zbog učestalih akcijskih ponuda od strane hotelijera i stalnih promena cena u sistemu, molimo Vas da kontaktirate agenciju kako biste dobili tačnu informaciju o raspoloživosti i ceni
CENOVNIK MAJ
CENOVNIK JUN
CENOVNIK JUL
CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:
Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
6 / 9 / 10 / 13 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
Povratnu avio kartu na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 €
Međunarodno zdravstveno osiguranje Dunav osiguranje (za državljane Republike Srbije do 70 godina starosti) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR KOJE POKRIVA I LEČENJE COVID-19 i polisu osiguranja od otkaza putovanja
CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:
PCR test u iznosu od 6000 RSD – Vlada Republike Egipat je donela odluku da je, počevši od 01.09.2020., za ulazak u Egipat potrebno priložiti negativan PCR test na COVID-19 ne stariji od 72 sata od vremena uzorkovanja do predviđenog vremena leta. Deca starosti do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test;
Deca do 2 godine plaćaju iznos od 50€ (nemaju sedište u avionu);
Egipatsku vizu i usluge viziranja (25EUR po pasošu na aerodromu u Hurgadi / 12$ u Ambasadi Arapske Republike Egipat u Beogradu) / Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu. Ukoliko se odluka promeni, putnici ce biti blagovremeno obavesteni;
Ostale individualne troškove
USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom,
garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.
NAČIN PLAĆANJA:
gotovinski – uplata NEPOVRATNOG avansa, u iznosu od 99 EUR u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska *ne odnosi se na putnike koji imaju potvrdu o zamenskom putovanju
kreditnim karticama ( Visa, Dina card, Master Card, Maestro)
uplatom preko računa
na rate bez kamate kreditnim karticama Banca Intesa
ČEKOVIMA GRAĐANA sa mogućnošću odloženog plaćanja na 6 mesecnih rata bez uvećanja cene aranžmana
Prilikom rezervacije se plaća avans od 50% od ukupne cene aranžmana gotovinski, a ostatak čekovima u jednakim mesečnim ratama svakog 10, 20 i 30-og u mesecu.
VAŽNE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da u roku od 48 sati od dana zaključenja ugovora o putovanju dostave fotokopije pasoša na e-mail adresu: kontakt@piano-travel.rs radi dostavljanja ličnih podataka osiguravajućoj kući i izrade polise putnog zdravstvenog osiguranja, osiguranja od COVID19 i osiguranja u slučaju otkaza putovanja. U slučaju naknadne promene pasoša, putnik je u obavezi da organizatoru putovanja bez odlaganja dostavi kopiju novog pasoša radi izmene ugovorene polise osiguranja. U slučaju da putnik propusti da obavesti organizatora putovanja o promeni pasoša, polisa osiguranja neće moći da se iskoristi u slučaju potrebe. Ukoliko putnik ne postupi u skladu sa napomenom, biće u obavezi da samostalno pribavi polisu putnog zdravstvenog osiguranja i osiguranja za slučaj otkaza bez prava na umanjenje ugovorene cene turističkog putovanja. (važi isključivo za državljane Republike Srbije, starosti do 70 godina)
VAŽNA NAPOMENA: PUTNICI KOJI PUTUJU SA PASOŠEM BiH, VIZU ZA EGIPAT MORAJU IMATI PRE POLASKA NA PUTOVANJE
Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 23kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti „lanč paketom“
Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vršiobilaske prema rasporedu
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnikaagencije za kvalitet i povoljnost cene
Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
Ponude fakultativnih izleta u Hurgadi možete pogledati na linku HURGADA IZLETI
Ovlašćeni subagent Piano travel, ul. Njegoševa br 7, tel 011/3640-770
www.piano-travel.rs, e-mail – kontakt@piano-travel.rs
KAKO DO NAS – NAJKRAĆI PUT